Övrigt

Hemliga stelen

2015-08-15 21:30 #0 av: Vrilen

Hej

Jag tänkte hitta på nåt nytt. Det går till såhär:Om jag skriver t.e Pumpa klippan ska nån lägga ut en bild på det och då får hen skriva vad hen vill se för nåt hemligt stele. Hoppas ni förstår! Jag vill se:Druid dunge i bergen!

Anmäl
2015-08-15 22:32 #1 av: annia1

Vrilen jag undrar om inte din tråd hamnat på fel sajt. Den här sajten handlar om arabiska fullblod.

Om jag tittar på din inläggslista så har du skrivit på star stable förut. Kanske det är den sajten som du hade tänkt dig. För det du skriver om känner jag inte igen ska passa in på vanliga hästar. 

Played for a fool!

Anmäl
2015-08-17 14:48 #2 av: Vrilen

Jag hitta inte star stable på det där där man ska läga ut det:(

Anmäl
2015-08-17 15:16 #3 av: annia1

Jag är osäker på vad du menar. Du har skrivit i trådar på star stable idag så själva sajten hittar du.

Men är det vilken kategori du ska lägga tråden i så kika till vänster på sidan så finns det olika och som jag förstår så borde den ligga i den kategori som heter 15 Lekar.

Använder du mobilversionen så du inte ser kategorierna där till vänster så klicka i rutan där det står grupp då ska det komma upp alternativ och då klicka på den där det står 15 Lekar. 

Played for a fool!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.