2014-05-03 17:14 #0 av: matildamilton

Söker häst/ponny att ha på foder under sommaren. Den kommer stå i ett mindre stall med tillgång till både Box och hage, där är också bra hästkompisar, så den kommer inte att vara ensam.

Jag är 15 år. Ridit på ridskola sen jag var 2 med några uppehåll. Har haft två medryttarhästar och hjälper just nu till i stallet den kommer att stå i. Red galoppträningar i 2,5 år fram till förra sommaren. Backar inte för en utmaning och är van vid lite tuffare hästar. Mina föräldrar är lite hästkunniga, speciellt mamma som delade häst med en kompis för några år sedan.

Söker en stor C-ponny eller en D-ponny. Storhäst hade också funkat. Den ska vara frisk och vara i bra kondition. Den ska helst vara pigg och framåt. Ska helst inte ha några olater för sig och inte vara för bråkig i ridningen.

Vad jag vill göra är att rida ut, träna hoppning och dressyr och gärna testa ponnygalopp, men det sistnämnda är inte så viktigt. Kommer gärna ut och tävlar. Hör gärna av er om ni har en häst eller vet någon som vill låna ut sin häst. Skåne som gäller