Avelshingstar

Girlan-Bey**

2013-04-01 21:20 #0 av: Vikan

Tja, jag provar här istället.

I stallet jag hjälper till har de bara arabiska fullblod. Girlan-Bey kom på tal. Jag vet väldigt lite om fina hästar, det gäller vilken ras som helst. Eftersom jag träffade honom, mer eller mindre, så vill jag veta mer om honom. Allt jag vet är att han är en fin hingst. Men inte resten...

Anmäl
2013-04-02 09:46 #1 av: kaka1234567

Jag är inte så ta på alla hingstar men jag hoppas någon Anna kan besvara detta :)

Prova ta reda på hästen förfäder och söka det blir lättare då och döde café de är for här när man vet den är undan och efter. Finns en bra hemsida där man kan leta :D

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2013-04-06 14:28 #2 av: JenD

Vad är det du vill veta om honom?

Det är som du säger en jättefin hingst så det finns mycket bra att säga om honom men jag kan säga att han har ett temperament "to die for". Verkligen underbar! Han är riden och ska vara mycket trevlig att rida men jag har inte ridit om honom själv.

Han är född -02 och är efter Pesal, undan Gracja-Bis efter Monogramm.

Bland mycket annat World Champion Reserve i Paris -05, European Champion Reserve i Moorsele -04.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.