Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Annonser Bilder & Filmer Partbred Dressyr Hoppning Westernridning Distans Galopp Premiering Utställning Körning Inridning Utrustning Foder Vård & Skötsel Sjukdomar & Hälsa Försäkringar Stall, Hagar & Transporter Avel Avelshingstar Avelsston Föl Stuterier & Uppfödare Hästen & lagen Varning Böcker & Filmer Minneslund Presentationer Övrigt Bildtråd OT - Off Topic Om sajten & Ifokus Grooming
Övrigt

Baseman ?!

2012-12-29 08:21 #0 av: xMobilexD

Någon som vet vart hästen baseman är? Sålde honom för något år sedan och skulle vilja veta vart han hamnade sen?
Baseman 2009 e. Firitzio s.a u. Akhiiran silvertop.
Han är skimmel och valack. Vi såldet honom så han hamnade uppåt i landet men dem skulle sälja honom i sin tur. :-)

Anmäl
2013-01-07 11:38 #1 av: JustCissi

Detta är informationen jag får fram på SAHF, men det beror ju på om dom skickat in och registrerat ägarbyte eller ej.

http://www.sahf.net/index.php/arabregistratur-ab/stamboken.html

Tror du kan ringa SAHF och fråga dom annars, om kontaktuppgifter osv.

Hoppas det var till någon hjälp Glad

Anmäl
2013-01-07 16:05 #2 av: xMobilexD

Tack för visat intresse eller vad man ska kalla det :-)! Men tyvär. Har dem inte bytt namn där :-(

Anmäl
2016-08-12 21:28 #3 av: Baseman

Hej ! Såg att ni sökt Baseman. Jag och min dotter köpte honom för några veckor sedan .Vi bor utanför Bollnäs i Hälsingland, vi köpte honom av en kvinna i Söderhamn som ägt honom i 4 år ☺

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.