Stuterier & Uppfödare

Stuteri Cavallo Judy ox

2012-12-08 22:46 #0 av: muffevofflis

Hej! Jag har ett sto som är född 1988, ett arabiskt fullblod som är från stuteri cavallo i lerdala. Jag har några frågor ch hoppas att någon kan svara på dom!

Någon som vet vem som har stuteriet idag?

Har de kvar information om alla hästar de fött upp? alltså, finns det någon chans att man får mer information/bilder om hästen som är född för så längesen?

Jag är så nyfiken.

Om inte annat, är det någon annan som kanske ägt henne? vet att hon har haft ganska så många tidigare ägare. Hon heter Judy, är brun med bläs och 147 hög. En pigg tant som inte har de speciella "arabdragen".

tack på förhand!

Anmäl
2012-12-10 17:31 #1 av: Josei

Hej! 

Jag var nära på att köpa en häst från Stuteri Cavallo i somras, men köpte en annan häst istället. Kommer inte ihåg vad ägarna hette men jag vet att de har en hemsida (dock verkar det som att denna har krånglat på senaste...) som de uppdaterar ganska bra. De föder upp galopp- och distanshästar som det är just nu, och även lamor om jag inte minns fel!

Jag vet tyvärr ingenting om hästen du har. :/ 

Deras hemsida ska vara: http://www.stutericavallo.com/ men det verkar som sagt som att den inte fungerar som den ska just nu. Typiskt!

Driver hemsidan josefinblomlugn.n.nu

Anmäl
2012-12-11 00:50 #2 av: muffevofflis

hej!

synd att sidan krånglar, men uppskattar ditt svar :) Ska hålla ögonen öppna där, tack så mycket !:)

Anmäl
2013-01-10 18:19 #3 av: Josei

Hej igen!

Nu fungerar deras hemsida! http://www.stutericavallo.se/ Tror att hon som har stuteriet nu heter Anna Ravik! Tänkte bara säga det om du vill höra om det finns någon information om din häst! :)

Driver hemsidan josefinblomlugn.n.nu

Anmäl
2013-01-22 14:32 #4 av: yadhayezibas

Har du köpt henne ifrån Linköping? Glad Isåfall har jag träffat henne ett par ggr.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.