OT - Off Topic

Medryttare sökes

2012-11-14 15:59 #0 av: emmajensennn

Jag har ett shettis sto hemma som skulle vilja ha nån som skulle kunna rida nån gång ibland. Hon är 14 år, ej inriden men sköter sig lika bra som en inriden. Mina kusiner rider på henne när dom hälsar på och hon sköter sig jätte bra! Hon har ett föl just nu (ca 5 månader gammal) men fölet klarar att vara en stund själv i boxen då både hon och mamman är ganska självständiga. Priset = kostnad för hovslagare (hon har inte skor, verkas bara) ca 100kr. Du får självklart komma och testa henne nån gång innan du bestämmer dej :) Träns och tyglar har vi, ej sadel. Utomhus ridbana finns och det finns bra ridvägar runt omkring. Hon söker nån som kan rida runt 1-2-3 gånger i veckan då hon tröttnar på att bara longeras och vara lös på banan. Hon är inte heller inkörd. max vikt=ca 30-40kg, längd=spelar ingen större roll, men max ca 145cm. Hör helst av er till mobil då jag inte alltid kollar mejlen! P.s hon ska stå kvar där hon står nu

Tricktränad. Smått riden, ej körd.

Bilder på Ronja                      (p.s vissa bilder blev dåliga här)

Anmäl
2012-11-27 07:32 #1 av: emmajensennn

Ingen intresserad?

Anmäl
2012-12-07 16:27 #2 av: Hamster 4 ever

var står hon?

Medarbetare på lajv.ifokus. Välkommen in!

Anmäl
2012-12-10 06:29 #3 av: emmajensennn

#2 Utanför Vetlanda / Ekenässjön

Anmäl
2012-12-14 16:55 #4 av: Hamster 4 ever

ahaTungan ute

helt fel del av landet

Medarbetare på lajv.ifokus. Välkommen in!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.