Utställning

Midnight Sun International 11/8-12

2012-07-07 16:05 #0 av: DanaMirOx

Dem ska annornda en arabutställning här upp i norr den 11/8 som bland annat jag kommer att ställa ut min häst mest för att det är en rolig grej att få lite bedömmningar men alla som är här uppåt kom kom och kika :D:D Lär bli en underbar dag med många fiiina hästar :D Bland annat underbara Rohara Bacara som paus underhållning :D

Anmäl
2012-07-07 22:01 #1 av: Qalaspuff

Och det var helgen då allting hände.. Hade sååå jäkla jättegärna åkt dit, men då är det samtidigt körtävling på ett ställe, dubbeltrav på ett annat och dessutom medeltidsveckan på Gotland..

Min travarnordis står för övrigt på betäckning hos Artic Arabians, med Rohara Bacara då alltså, han är så jäkla snygg, och vilket temperament sedan! Hemmabygge av western/kör häst. Cool

Anmäl
2012-07-10 16:16 #2 av: NSphoto

Som jag längtar dit! Med kameran i högsta hugg ska man vara där hela dagen och se på alla de vackra hästarna! :D

Anmäl
2012-07-10 18:50 #3 av: JenD

Hoppas ni kan slänga in lite bilder här sen, speciellt på finaste Bacara :)

Anmäl
2012-07-10 23:23 #4 av: Qalaspuff

Jag har ju en del bilder på honom som jag fotade när vi var och dumpade min nordis.. Dock blev jag tillsagd att man inte fick publicera dessa bilder även om jag själv fotat honom, utan bara använda för personligt bruk enligt ägarnas önskan, lite tråkigt såklart, men jag förstår att gänget som fått låna honom försöker se till att ägarnas önskemål uppfylls. Skrattande

Anmäl
2012-07-11 07:59 #5 av: JenD

#4 Ja det är fullt förståeligt och ett väldigt vanligt önskemål. Det är en sak att bilder tas på show och vid uppvisningar men jag hade inte heller blivit glad om det cirkulerade massa "hemma" bilder på internet av min häst. Ofta gör inte dessa bilder hästen rättvisa överhuvudtaget. Dock är det såklart kul att ha hemma för personligt bruk bara som minnen. Jag har också en hel del bilder på många kända hästar men skulle aldrig lägga ut dom på internet. Har dom att kika på hemma när jag saknar dom :)

Anmäl
2012-07-25 19:00 #6 av: DanaMirOx

Jo men riktigt kul att vi fått upp en sån härlig häst hit upp :D Vi har en tidigare avkomma efter rohara och Chakira tror jag hon hette nu om jag inte minns helt fel :) Eller ja Min mamma och min häst uppfödare äger honom tillsammans :D

Är nu klart att jag själv ska visa min egen häst men är mest en rolig sak om hon nu bestämmer sig för att hon har gjort illa sig klart :/ Och Muggen vill försvinna :(

Anmäl
2012-07-26 17:06 #7 av: JenD

#6 Don Geronimo? E Bacara u Chaquira?

Anmäl
2012-08-19 19:39 #8 av: DanaMirOx

Japp det är han :) Han blev guld hingst champion och utställningens högst poäng :D + att han man movments :) Snygg hästen :D själv så är jag väöldigt nöjd ändå i helgen med min egen häst som jag kör upp en bild på :)

86,5 p =personbästa (eller hästbästa vad man nu ska kalla det) OCh jag visa själv och dog inte mer än att hästen var snäll nog att trampa av mig skon när vi sprang xD haha Söt hästen :D var en kul grej iaf och riktigt kul få komma ut och göra nått annat än att bara sitta hemma :D

Anmäl
2012-08-29 14:57 #9 av: JenD

#8 Ah okej, mycket fin mamma. Chaquira är ett underbart sto!

Grattis till resultaten!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.