Annonser

Medarbetare!

2012-05-04 07:17 #0 av: emmajensennn

Hej! Jag skulle gärna vilja bli medarbetare men ingen verkar vilja ha mig som det :(

Snälla nån som vill?

Anmäl
2012-05-11 23:16 #1 av: kaka1234567

Ja först och främst så är de mer seriöst att PMa sajtvärden eller en av medarbetarna. På den sajten du vill jobba på . Och det handlar oftast inte om att man inte vill ha en . Det beror oftast på at man inte behöver någon gör tillfället .

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2012-05-14 06:46 #2 av: emmajensennn

Har PMat du flesta :P Men även dom som skickar ut att dom söker medarbetare vill ju inte ha mig ändå :/

Anmäl
2012-05-14 07:48 #3 av: kaka1234567

Säger dom värkligen så ? Det låter konstigt men dom kaske är inte är intresserade.Som jag sa dem kanske inte behöver fler just för tillfället. Och att vara medarbetare är stort ansvar .

Sen så går det inte bara at pma och hoppas på att dem tar emot dig. Oftast om det inte står på sjten att de sökes medarbetare brukar inte det behövas så det kan bero på ddetta inte att det är fl på dig =)

Mvh kaka

Anmäl
2012-05-14 16:18 #4 av: emmajensennn

Jag vet det ;) men ändå... :D

Anmäl
2012-05-14 17:04 #5 av: kaka1234567

Ja men endå ?

Mvh kaka

Anmäl
2012-05-15 06:49 #6 av: emmajensennn

Menar att om dom skriver att dom söker så svarar jag typ först av alla och dom svarar nej... sen typ 2 dagar efter så tar dom nån annan ;) så menar jag :P

Anmäl
2012-05-15 10:41 #7 av: kaka1234567

Ja det är synd :( men du kanske inte är de du söker jag vet hur de va när jag va yngre men det är jätte stort ansvar inte bara Skriva artiklar men föregå med gott exempel, och va seriös . :) mans kanske är mer seriös en vad man låter när man pma men de kan man aldrig veta som sajtvärd och medarbetare eftersom man aldrig träffan personen förr. Så väljer man oftast de som låter bäst och chansar :)

Mvh kaka

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.