Övrigt

Veckans Arabiska Fullblod ♥

2012-04-13 12:49 #0 av: emmajensennn

Hejsan! funderar på att starta upp denna tråden nu...Obestämd

den handlar om att man ska lägga ut sin Arabiska Fullblods sto/hingst/föl/valack  och skriva: Namn, född + kort beskrivning

efter det väljer JAG ut 5 finalister och Måndagen (början av nästa vecka) kommer vinnaren presenteras! Tungan ute

så komigen, lägg ut just DIN "Arab" så kanske den vinner Flört

Anmäl
2012-04-15 08:24 #1 av: aliah

Jag kan göra ett litet försök :)

Min arabprinsessa Mellizza f. 1994. Hon är en fin dam ut i fingerspetsarna och tål inga hårda tag alls. Henne kunde man hantera med sytråd och hon skulle inte sticka någonstans. Hon är väldigt personlig och står gärna länge och bara myser, hon är genomsnäll på alla sätt och vis men trots detta en väldigt känslig individ. Hon är adoptiv mamma till våra två unghästar och de dyrkar henne. Nu är hon dräktig och ska föla i sommar

Anmäl
2012-04-15 08:29 #2 av: aliah

An Minette

Min tuffa racerbrud i lyxförpackning. hon är född 2008 men är en av de coolaste hästarna jag någonsin mött. Det är hon som går först fram när alla de andra hästarna fjantar sig så hon får oftast följa med som läromästare när det är något nytt eller spännande på gång. Hon har massor av attityd och har mycket skinn på näsan, den här damen vet minsann vad hon vill, men trots detta är hon väldigt snäll och lätt att ha att göras med.

Anmäl
2012-04-15 09:29 #3 av: emmajensennn

Jättefina! fetersom denna tävlingen strtade lite sent, håller den istället på tills nästa måndag (ej imon) så lycka till :D

Anmäl
2012-04-23 15:12 #4 av: emmajensennn

Putt* :(

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.