Dressyr

Dressyr

2009-06-04 21:10 #0 av: AnneN

Tävlar/tränar du dressyr med din häst?

På vilken nivå då?

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-06-04 21:38 #1 av: botakt

Tränar  dressyr med Alex. Men vet tyvärr inte vilken nivå.. Det är väl en ganska lätt nivåSkrattande

Anmäl
2009-06-04 22:22 #2 av: Fiona

Inte än men ska börja när jag väl får tag på en sadel, blir väl att börja från grunderna med formen vilket vi båda behöver.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-06-05 00:02 #3 av: cina65

Jag och mitt halvblod/fullblod tränar lite smått dressyr hon är utbildad MSV dressyr men börjar bli till åren nu så man får ta det lungt med henne.

Carina/ Sajtvärd på Bruksaraber i Fokus

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-06-08 15:28 #4 av: imsuchadiva

Tränade dressyr med min, han var väl ganska duktig :) Vet dock inte vilken nivå vi var på, men var inge piaff o sånt med iaf ;)

Har startat en dressyrtävling på ridskolan idag. Märk 2 eller något sådan lätt. Han var under igångsättning efter 4 bens hälta. Han gick kanonbra, bättre än de flesta, ändå fick vi inte någon placering.
Tror dommaren tyckte vi var för gamla för den klassen. Men men.
Sen har vi tyvärr inte hunnit med några flera dressyrtävlingar.

Anmäl
2009-06-09 00:17 #5 av: J-Parnebo

tränar dressyr på lätt nivå med min arabkorsning.  hoppas jag kan börja tävla på klubbnivå i vinter.

Medarbetare på hästhoppning.ifokus

Anmäl
2009-11-01 13:48 #6 av: Zofie.old

Jag tränar och tävlar dressyr på nationell FEI nivå (ponny) på min arab :)

Anmäl
2009-11-01 15:23 #7 av: Fiona

#6 Spännande! Visa gärna bilder =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-11-03 16:23 #8 av: mazze

Tränar dressyr, nivån ligger nog såpass att det enda som saknas är den förvända galoppen i LA. Ev ska hon vara med i div 3 laget i dressyr nästa år om allt går som det är tänkt.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.