OT - Off Topic

Hämtar hem hästen igen

2009-08-31 13:18 #0 av: PillanN

Jag hade beslutat mig för att sälja en av shettishingstarna och satte således ut en annons. Det hörde av sig många,och av alla dessa valde jag ut en familj som verkligen tycktes passa för min lilla kille. Jodå,familjen är toppen...men ponnyn har blivit skogstokig och tog övertaget direkt. Han har både bitit och anfallit! Hade jag någonsin i min vildaste fantasi trott han skulle kunna göra något sådant hade jag aldrig försökt sälja honom. Här hemma är han världens snällaste och mysigaste kille som mina två barn både pysslar med och rider själva.

Han har bara varit där sen fredag kväll så omställningen och nya intryck blev väl för mkt för honom...jag vet inte. Jag har nu bestämt mig för att låta honom vara kvar hos oss,det är nog här han hör hemma trotts allt.

Ville bara skriva av mig lite....

Anmäl
2009-08-31 14:10 #1 av: AnneN

Självklart så testar han ju alla gränser i ett nytt hem, hemma hos er vet han ju redan vart gränsen går och vad han kan komma undan med.

Men vad skönt att han får stanna hos er iallafall, då slipepr jag sakna den lille rackaren då jag hälsarpå

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-09-01 00:23 #2 av: Caspianowner

Trevligt tecknad !

Anmäl
2009-09-03 22:28 #3 av: Dumlen

Vilken fin shettis, skönt för honom att han slipper alla omställningar och får stanna hos er.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.