Om sajten & Ifokus

Vad tycker du om sajten?

2009-09-03 23:12 #0 av: cina65

Nu har Bruksaraber varit aktiv ett tag och vi som jobbar på sidan har börjat bli varma i kläderna. Vi har fått lagt in en del artiklar och inlägg på sidan.

Nu undrar jag vad ni tycker om sidan och om det är något ni saknar på bruksaraber?

Något särskillt vi skall ta upp i en artikel kanske eller något annat som ni kan komma på. Alla förslag är välkommna.

Sen vill jag gärna veta vad ni tycker om sajten överlag, både positivt och negativt (helst positivt Flört).

Detta gör jag för att få en bra sajt samt att ni som medlemmar eller besökare skall få med lite av era önskemål samt att det är lite svårt för oss att veta vad ni vill läsa om på sajten. Bara kom med förslag.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-09-04 14:22 #1 av: Dumlen

Jag tycker att det verkar vara en bra och seriös sajt med tillförlitlig fakta och kunnigt folk. Fortsätt såhär så växer nog sajten och blir ännu större med tiden.

Anmäl
2009-09-04 17:06 #2 av: cina65

Tack det var roligt att höra. Cool

Mvh Carina

Anmäl
2009-09-05 16:01 #3 av: kaka1234567

Jag känner också att de har blivit aktivare de käns så bra att de är så många som tycker att bruksaraber är en intresangt och rolig sajt att vistas på. =)

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-09-05 21:04 #4 av: Fiona

Jag gillar sajten :) Men en ihopslagning med arabiskt fullblod vore bra tycker jag så att det blir en arabsajt!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-09-05 23:47 #5 av: cina65

#4 Tack skönt att du trivs på sajten, inget du saknar här då?

Mvh Carina

Anmäl
2009-09-09 21:43 #6 av: cina65

Puttar upp denna tråd och frågar igen om ni inte har några speciella önskemål på sajten?

Mvh Carina

Anmäl
2009-09-10 21:07 #7 av: mazze

Lägger in ett litet förslag här. När man utsett vinnaren i div tävlingar och det ska läggas till en liten "artikel" om vinnaren så skulle jag vilja att vinnaren presenteras i samband med artikeln. Istället för att göra detta "två" gånger.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.