Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
OT - Off Topic

OT Go´morron! 15/9

2009-09-15 10:18 #0 av: Dior

Idag är det en riktigt kylig morgon här i Främmestad. Dimman ligger tät, men den bleka solen käpar på och förhoppningsvis kommer den att dominera senare.

Igår hann vi inte att storhandla som var tänkt, så det får vi peta in idag istället.

Skall till apoteket en sväng också och köpa maskmedel till både katt, hund och häst, samt p-piller till katten. Jag och Hampuz ska även fortsätta gårdagens lilla arbete, att reda ut manar och svansar. Tar ett par dagar att gå igenom alla 20Flört 

Önskar alla en trevlig tisdag!

Anmäl
2009-09-15 12:20 #1 av: PillanN

Blir spännade att se om man får gjort allt det jag planerat för dagen...och lite till ;) Efter samtal med veterinären igår väntar jag denne ska komma när de är i krokarna,tyvärr vet man inte om det blir idag eller imorrn så det är bara att hålla sig hemma.Då vi har plommon till tusen så ska dessa plockas ner under dagen....längtar inte att balansera på stegen vill jag lova!Fortsatt städning av huset och sen göra nya hagar till pållarna :)........och lite till;)

Ha en bra dag!

Anmäl
2009-09-15 23:55 #2 av: Fiona

#0 Snygg!!!

Gokväll i all fall!

Har hunnit med skolan idag och gick på stan lite med mamma efter. Red när jag kom hem, galopparbete på en skogsväg. Cantrade och det gick riktigt bra faktiskt! Red lite på volt på ett gärde också, längtar verkligen till vår första dressyrträning. Har tusen grejer som ska vara gjora tills i morgon kväll men har inte lyckats göra något än. Ska ut och ta in hästen nu innan jag ska krypa i säng.

Strålande väder idag också, riktigt varmt & gött!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-09-16 00:30 #3 av: cina65

#0 mmmm riktigt snygg den hästen.

Godkväll!

Dagen har varit helt och hållet kass idag.

Vaknar med ryggont och kan knappt gå, krälar ner för trappan och ut för att ge hästarna sitt morgonhö och upptäcker att höet på logen var slut och jag måste ta fram en ensilagebal.

Jaha gubben jobbar och jag kan inte köra traktor. Skäms

Det är bara att börja bära i kassar så dom får mat och det blev en del rundor.

Men nu är balen inne och jag slipper bära det runt hela gården. Om ryggen är bättre imorgon så ska jag longera Nahla för första gången, sen ska jag mäta ut den nya biten mark vi ska köpa för att få mer hagar.

Hoppas på fint väder imorgon med.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.