Utrustning

Häst luva

2009-09-17 16:26 #0 av: dundeer

Hej!

Jag behöver lite hjälp...Jag hade tänkt virka en luva till min häst under slöjdtimmarna i skolan men jag har inget mönster?! Är det någon som har ett mönster eller vet vars jag kan få tag på det skulle jag bli jätte tacksam! :)

MVH Petra

Anmäl
2009-09-17 16:34 #1 av: cina65

Vilken underbar ide, men tyvärr kan jag inte hjälpa dej. Har du sökt på internet? Man hittar mycket där, anars får vi hoppas att det finns någon här som gjort samma sak och vet något om detta.

Lycka till och när den är klar vill jag gärna att du tar ett kort och sätter in så vi får se den vi med. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-09-17 22:38 #2 av: dundeer

Haha Jaa, Jag tänkte varför inte har inge bättre för mig ^^ Hade tänkt göra en luva först å främst åt Slätta och i Pannan ska de vara ett japanskt tecken, antingen tecknet för kärlek eller för lycka :)

sen får vi se om jag ska göra nå mer luvor ^^

Självklart ska jag lägga in bilder Om jag får tag i nå mönster :/

Anmäl
2009-09-18 00:02 #3 av: cina65

#2 Det låter bra Cool Håller tummarna att du hittar mönster.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-09-18 00:14 #4 av: kaka1234567

Vilken cool ide de är fifigt ska fundera på att göra så men i slöjden CoolGlad

Hoppas du inte tycker jag är en härmis FlörtOskyldigTungan ute

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-09-18 00:15 #5 av: AnneN

Någon inne på http://textilhantverk.ifokus.se/ kanske vet vart u kan hitta sånt.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2009-09-18 13:50 #6 av: imsuchadiva

Varför ska du göra en luva åt hästen? :O

Anmäl
2009-09-18 19:42 #7 av: dundeer

6# för att jag älskar att pyssla och Speciellt till mina hästar (allt kommer kanske inte till användning men men) :) jag har redan gjort några shabrak, ett täcke och fåller på med ett pannband ^^ Men Dock så har jag inte så mkt tid för att pyssla under dagarna så de går ganska segt frammåt :P

Anmäl
2009-09-18 19:47 #8 av: dundeer

5# å va bra idé! det ska jag göra på en gång! :D

Anmäl
2009-09-20 19:04 #9 av: PillanN

Vilken bra idé :) Ska bli kul att se resultatet.

Den lilla tjejen tjejen som var och red på Slätta idag frågade varför hästen hade hade en mössa på sig,ha ha

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.