OT - Off Topic

OT. God kväll 25/9

2009-09-25 22:31 #0 av: cina65

Idag har hela dagen gått åt till hästarna, hade öppnat en bal ensilage härom dagen och det var risk att den gick åt skogen, så jag fick ta och bära runt på 400 kg ensilage och lägga ut detta så det kunde torka upp lite för att sen bära in allt i en box tills det är uppkäkat.

Sen blev det lite pyssel med sadlar och träns och lite spikande på boxväggen till Nahlas box. Ska se om jag får in henne i transporten i morgon så jag kan få henne upp till Hässleholm för UL osv innan hon kommer hem igen.

I eftermiddags fick jag köra sonen till Lödde för att handla skor och det ska jag säga att det inte var det lättaste, storlek 47,5 i storlek så gissa hur många skoaffärer som har det på lager? Skrikandes

Jaja vi hittade efter nån timmes letande och då var jag så trött att jag tog första bästa par, 600 kr fattigare men skor var han tvungen att ha ju.

Nu ska jag äntligen få sitta ner och håla kväll och det ska bli skönt.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-09-26 00:57 #3 av: Dior

#2 Hoppas det går bra i alla fall. Kanske hon blir mindre stressad när hon ser att hon får resesällskap.(?) Lycka till imorgon.

Nu skall jag slänga mig framför tv´n en stund. Tidig fredag. I morgon väntas bad av shetlandshingsten (Dior) som skall på generalmönstringen på söndag. Och stona skall hämtas hem från betet.

Trevlig fredagskväll!!!

Anmäl
2009-09-26 01:04 #4 av: cina65

#3 Tack.

Lycka till på söndag. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.