Utrustning

Lädervård ??

2009-09-27 00:06 #0 av: kaka1234567

Vilket är de bästa läder tvål/fett du använt ?Och vilket är de sämsta?

Jag är väldigt nöjd med många eqifix,stubben,lincoln,Absorbine Horseman's One Step och effax.

Min favorit som gav bäst resultat va equifix o lincoln nu har jag sista burken va equifix med fett(tvålen blev stulen equifix)Skrikandes.Men jag ska prova ett nytt märke jag aldrig provat Windsor heter den.Men imorgan ska jag till lyckås och fråga om dem kan bästela equifix Glad

De sämsta fett/tvål jag råkat ut för va Skinn- & Lädertvål Ekol  och Skinn- & läderbalsam Ekol  ush de va ingen bra, tvålen va sådär men lödra bara inget mer fettet blev bara klad på fingrarna och åkte inte ett dug in i lädret bara drog åt sig hår o skitt.Ush rekomenderar den inteSkrikandes

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-02-23 21:48 #1 av: exitingsvillemo

Jag använder CDM till nästan allt.

Lädervård, pälsvård mm mm

Carr&Day&Martin, alla produkter jag provat har varit super.

Anmäl
2010-02-23 21:55 #2 av: kaka1234567

Jag är vaktiskt väldigt nöjd med equifixs.Både pälsglans sår vård läder vård riktigt finna grejer.Just nu har jag åter igen köpt stubben men märker att de är krongligt med fettet .de är i en tun och gätte svårt att få ut något urden vid dena period.Men den mjukgör bra men gillar equifix mer.Ochh T också han gillar inte stubben lukten av ftéttet han blir väldigt rådd då.och ska nog baba köpa stubben tvål och equifix fett.

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-02-24 17:22 #3 av: Elshira

Carr&Day&Martin har det absolut mest oslagbara pälsglanset... Har prövat en drös olika märken men deras är så bra att jag själv använder det i mitt hår! Relativt billigt och frygt som sjutton!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.