Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
OT - Off Topic

God Morgon 22/10

2009-10-22 08:30 #0 av: Dior

Idag är jag ganska så mör i baken, kan jag säga.

Tog ut Gowlaz på en tur över gärdet i går och det blev allt annat än en lugn avskrittartur, som jag hade planerat.

Gowlaz och jag var inte alls överräns om det, men gick lugnare på hemvägen, som tur var.

Idag blir det en tur till affären efter att stallet blivit klart, och sen en prommenad med ungstona, Daceesha och Melrose som skall på utställning på lördag.

Hoppas ni får en bra dag!

Anmäl
2009-10-22 18:52 #1 av: Fiona

God emmiddag!

Skolan som vanligt idag, en lång dag från 08-15. Har preis ätit och ska åka och jobba nu. Sen hem och gå en prommenix med rymmaren till shettis, göra stallet, smörja selen, måla i sulkyn och lite smått & gott inför lördagen. Måste plugga, städa till grisarna och städa mitt rum också, lär bli en lång dag! Förörvrigt har jag fått ta ett svårt beslut att avliva min kanin idag också :*( så får se när det blir...

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-10-22 18:55 #2 av: Dior

#1. Jisses, hur hinner du med allt?

Att behöva ta bort ett djur är aldrig enkelt. Ursch, så tråkigt.

Anmäl
2009-10-22 18:57 #3 av: Fiona

#2 Hmm jag vet faktiskt inte riktigt, det återstå att se ;) Näe verkligen inte, jag fick henne på min 12 årsdag så har haft henne i 4½ år!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-10-23 01:01 #4 av: cina65

Godkväll.

Min dag har gått åt att städa upp endel preseningar som min gubbe bara lagt utanför hagen tillsammans med ungarnas gamla pool eftersom han inte hann ta ut dom till bilen när han plockade ihopa det Skrikandes.

Sen fortsatte jag att bära bort alla bra och ha brädor som även de låg i en hög utanför hagen, suck.

Jaja bara att bita ihopa, sen fick jag ett utbrott i stallet när jag skulle sätta upp mina sadelhängare och få lite fixat i min nya sadelkammare som jag skall ha tillfälligt, tills den nya är klar, men när jag kommer in i den boxen eller rättare sagt försöker komma in så har han väl fyllt boxen med en massa skit. FörvånadSkrikandes

Kastar mej på luren och gastar: Vad i hela fridens namn är detta för skit!!!!!

Men lugna dej gumman säger han jag ska ta det ikväll, jaha du tänte jag den där köper jag inte, jag tog allt även det tunga och med skottkärran och slängde allt i containern utanför, så nu e han nog lite sur på mej, men han repar sej väl. Skrattande

Varför ska dessa gubbar samla på allt?

Sen bar jag in ved och eldade så vi fick varmt i huset, hämtade tonåringarna på respektive skola och fixade mat.

Så nu håller jag äntligen kväll, men ska bara ut och kasta in lite natthö och släcka i stallet så hästarna kan hålla kväll dem osså.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.