Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Övrigt

God dag 29/10

2009-10-29 16:59 #0 av: Fiona

Hej!

Vad har ni haft / har för er idag?

Själv så tog jag en rejäl sovmorgon och gick tillslsut upp och gjode lunch. Vid 13 kom hovis och vid 14 kom vet. så jag kom in för en liten stund sedan. Resten va dagen ska jag bara slappa, borde plugga men det är motigt, och ev. vara med en kompis i kväll. Vädret här idag har vart kallt men soligt, fint höstväder helt enkelt!

Hoppas ni har en bra dag Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-10-29 17:17 #1 av: Dior

Här har också varit soligt, men kallt. För någon timma sen kom en tjock dimma glidande, och nu ser man inte längre än ca 20 meter framför sig.

Tog ut hästarna strax innan 8 i morses och gjorde sen klart inför kvällen. Därefter har jag och barnen rensat ut ur gaderoben under trappan. Mycket hamnade på tippen... Och sen inrett en koja åt dem. Blev riktigt mysigt.

Om ett par timmar kommer hovslagaren, och sen skall jag rida. Skrattande

Anmäl
2009-10-29 23:04 #2 av: cina65

Har haft hovis ute idag jag med och fått verkat Daimler efter mycket om och men. Men nu är det gjort och nu börjar det stora arbetet med longering, tömkörning och sen inridning.

Hela min dag gick väl åt att hålla koll på hur hästen mådde eftersom han blev bra sederad och var jätte trött resten av dagen.

Imorgon får han ta en vilodag och då passar jag på att vila jag med. Flört

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.