Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
OT - Off Topic

God Kväll 11/10

2009-10-11 19:57 #0 av: Dior

Denna dagen, liksom igår har jag bara försökt att överleva... Har åkt på en regäl förkylning igen, eller om den jag hade för ett litet tag sen inte har släpp ännu.

Dessutom nackspärr. Fick låna svärmors spikmatta idag, och faktiskt verkar det som om det släpper lite med den. Det vore ju toppen.

Svärmors lilla cocker spanielhanne kom hit också, och skall bo hos oss i 2 veckor.

Annars händer inte mycket här, just nu. Gubben får ta hand om kusarna, och jag...om mig själv. Glad 

Anmäl
2009-10-11 23:40 #1 av: Fiona

Godkväll!

Dagen har vart lång, gick upp vid 9 efter 7 timmars sömn och släppte ut hästarna. Satt vid adtorn i nära tre timmar innan jag tog mig i kragen och grundstädade hela rummet. Har även städat till grisarna & fixat med kaninen, som tyvärr inte verkar må så bra :( Sen har mina små kusiner vart här. Nu ikväll har jag fixat stallet och tagit in mina två små åsnor ;) Några one tree hill avsnitt har hunnits med också!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-10-11 23:53 #2 av: cina65

Godkväll

Dagen har verit väldigt slitsam här, vaknade med feber och en snuva so inte är av denna värld, stel i hela kroppen varav nacken är värst. Rynkar på näsan

Men ingen vila för det, hagen skall fixas innan morgondagen så jag och sambon har kört ut massa utfyllnad i hagen för att få marken upphöjd där och det var inte lätt då vi fastnade med dumpersen hela tiden, för med allt regn som kommit och en hage som ligger under den övriga marken så kan ni förstå var allt vatten hade lagt sej. Skrikandes

Men nu är det gjort och jag är helt utslagen och sitter nu här och bara tycker synd om mej själv.

Skall ta och ringa mamma och gnälla en stund nu sen får jag nog bädda ner mej så kanske man mår bättre i morgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.