OT - Off Topic

Någon som vet?

2009-12-09 00:14 #0 av: cina65

Köpte idag ett par ridstövlar med märket Soubirac, någon som känner till det märket?

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-12-09 00:25 #1 av: kaka1234567

Tyvär men fråga på ridsport.ifokus där är de många medlemar som säket känner till de märket eller vet något om de.

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-12-09 00:26 #2 av: cina65

ok det ska jag göra

Mvh Carina

Anmäl
2009-12-09 22:35 #3 av: Dior

Ingen aning, tyvär. Urkass på det där med märken, på det mesta, faktiskt. Använder inte själv stövlar. Får nån form av "fot-klaustrofi" eller nåt. Om det inte är såna man kan knäppa upp sidorna på, förstås. Såna kan jag ha på mig. Släng gärna in nån bild på dem.Skrattande Älskar bilder, vet duFlört Sen kan du ju alltid informera oss som inte ännu vet, om hur du upplever dem.

Anmäl
2009-12-09 23:07 #4 av: cina65

Jag är själv urkass på det här med märke, men fick höra att det var ett himla bra märke och bra kvalite.

jag var även inne och sökte på namnet på nätet och hittade stövlarna där, döm om min förvåning när jag ser priset sen blev jag jätteglad då jag verkligen gjort ett fynd, hittade inte ett par stövlar med detta märket under 5500 kronon och jag gav 420 för dessa som bara är använda ett par gånger och ser ut som nya.

Underbart sköna att ha på sej, nu får jag se hur dom är att rida i med. Flört

Mvh Carina

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.