OT - Off Topic

OT. Fobier

2009-12-11 09:06 #0 av: Dior

Har ni några fobier, eller något ni backar en extra gång med att utsätta er för?

Anmäl
2009-12-11 09:11 #1 av: Dior

Själv har jag de senaste åren blivit rädd/nervös för ovanligt mycket.

Mörker, hala vägbanor (i bilkörning) älgar, eld, havet, bryggor och broar. Höjder var det enda jag varit nojig med i hela mitt liv. Idag kan jag inte äns stå på en mindre pall, ännu mindre rida hästar över 150. Men Esset, på 158, börjar få mig att komma över den tröskeln nu. Första gången jag satt på honom så fick jag en halv (!) svimmattack och fick glida/åla mig ner igen och gubben fick ta emot mig. Men nu går det bättre. Glad

Anmäl
2009-12-11 10:34 #2 av: GranoStall

Har väl egentligen bara en fobi, men den är desto värre. Klarar inte av ormar, inte ens att se dem i en tidning.

Anmäl
2009-12-11 20:21 #3 av: cina65

Höga höjder är min största fobi, kan inte köra bilen över en hög bro utan att få panik. Sen är jag fruktansvärt rädd för spindlar.Tyst

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-12-11 23:35 #4 av: kaka1234567

Höga höjder (inte på häst ryggen) då menar jag att tex ¨ka fritfall på gröna lund men man får en sådan kick efter åt.Och blir nästan hyperaktiv =)

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-12-11 23:46 #5 av: Fiona

Inget om jag blir totalt panikslagen av tror jag inte, är dokc rädd för att stöta på älgar när jag cyklar till bussen ohc väntar på den i mörkret. Såg en aggresiv älg när vi åkte bil för ett tag sen så nu är jag väldigt rädd x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.