Utrustning

Ditt snyggaste täcke?

2009-12-03 23:45 #0 av: kaka1234567

Jag vill se erat favo eller snyggaste täcke.

De här är mitt jag tycket T passar skitt bra i de och han stor trivs i de med.Och att jag tycker de är läkert,snyggt,bekvämt och de är de snyggaste jag har.Absolut en vinnare för mig.

Jag vill se era bilder på erat favo täcke eller om ni har fler läg gärna upp dem.

Jag vill också ha lite kritik på mitt täcke och se vad ni tycker fult/fint mm

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-12-03 23:54 #1 av: cina65

Det var ett jättefint jultäcke tycker jag, passar verkligen nu i jultider ju. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2009-12-03 23:55 #2 av: Dior

Har ingen bild på mitt favorit-täcke, men det är Lekas regntäcke, och det är LILAAAAAH!Glad

Anmäl
2009-12-03 23:57 #3 av: kaka1234567

Visst är de snyggt och ett jultäcke och de är den enda årstiden jag kan ha de så ja de får bli ett jultäcke.Jag är helt såld på de täcket jag ärkär fast i ett täcke.Värdens gladaste mäniska är jag har en snygg häst,täcke .

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2009-12-03 23:59 #4 av: cina65

Mitt favorit täcke har jag inte hittat än men Candys vintertäcke får väl vara det finaste så länge, tyvärr har jag ingen bild på det men får väl fixa en, men hennes täcke är ett reflextäcke dvs knallgult med blå band när det är rent vill säga.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.