Annonser

Arabvalack säljes

2009-12-14 18:30 #0 av: Fiona

Jag hjälper ägaren till min foderhäst att sätta ut annonser på honom. Hittade inga annonseringsregler nu så länka gärna dem i fall att jag har missat något!

Genomsnäll arabvalack född -95 säljes till ett kärleksfullt hem med box, hästkompisar & regelbunden motion. Fux med stjärn, cirka 152 i mankhöjd (ej slutmätt), undan Djeela , efter Pozeydon (valack nu) och ue Czap. Kommer dock ha pass i Svenska hästavelsförbundet pga strul med betäckningslicens.

Pigg och framåt att rida, samarbetsvillig, lättlärd och kräver en rutinerad ryttare med en mjuk hand. Snäll & lugn i all hantering, kan stå själv i stallet. All utrustning så som täcken, träns, skydd, borstar osv ingår, sadel ingår ej. Kan ha max 17 tum i sadelstorlek. Omusklad och ej igång i dagsläget. Står hos fodervärden utanför Falköping i Västra götaland tom feburari och sen flyttas han till Borås.
Tävlad LA hoppning, fälttävlan 80-90, grundutbildad i dressyren samt tömkörd

Pris: 15 000 eller högstbjudande
Kontakta Pernilla (ägaren) på 0735313425, pernillaredebjork@hotmail.com eller Jenny (fodervärden) på 0767963682 , jjennnyy@hotmail.com

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2009-12-14 18:46 #1 av: Fiona

Kommer fler bilder sen, min dator är inte överens med mig för tillfället!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Anmäl
2009-12-14 20:59 #2 av: Fiona

...

Jenny

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.