Övrigt

Hur/varifrån?

2010-01-09 19:28 #0 av: Dior

Hur hittade du din häst, eller den häst du sköter?

Anmäl
2010-01-09 19:31 #1 av: Dior

Jag har ju 23 stycken, men väljer att bara skriva om arabernaFlört

Leka och Plannja valde jag genom egen annons när jag sökte efter avelston. Sen bliv det att jag köpte dem båda.

Gowlaz föddes på det arabstuteriet jag var sommarbarn på, och senare flyttade ut till. När det lades ner blev jag frågad om jag ville köpa honom och självklart var det inget att tveka över.

Anmäl
2010-01-09 19:58 #2 av: Fiona

Hittade Dodde på blocket och han kommer från Borås, eller ursprungligen Blekinge :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2010-01-09 21:12 #3 av: kaka1234567

Gick pü ridskola och hitta T efter ca 7 ür.han stod där länge men fick kontakt med han när jag blev lite äldre.men engüng hade jag kommit in till honnom (8 ür) han va skit snäll.Alla früga vad jag hade gjort men jag sa jag gick bara in.sen gick jag ut och dü blev han arg när en tant gick in.jah anter att vi hitta varandra 2 ggr.Vi är nog som skapade för varan.

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-01-09 22:42 #4 av: cina65

Candy hittade jag på annons och av samma säljare köpte jag Daimler, Junette (shettisen) och Dynamo hittade jag på annons på hästnet och dom hämtades i Småland. Skrattande

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-01-10 00:39 #5 av: J-Parnebo

Min ponny var min brorsas klasskompis häst, så jag blev medryttare på honom, och sedan när han skulle säljas så köpte vi honom.
och aurora hittade min syster på blocket :)

Medarbetare på hästhoppning.ifokus

Anmäl
2010-01-11 15:31 #6 av: GranoStall

Min första häst köpte vi från en av min mammas klienter som hade arabstuteri och sen när jag letade ny häst vände vi oss till henne igen och köpte då Illuztra. Övriga arabhästar är födda på gården.

Anmäl