Övrigt

Mina fina prins har åkt

2010-02-21 19:58 #0 av: Fiona

Nu har min fina prins Dodde åkt, de skär i mig att tänka på att han inte längre kommer vara 100 m ifrån mig utan 30-40 mil istället :( Men de är de bästa för honom, men väldigt ledsamt är det. Jag kommer sakna min fin fina arab nått så in i den!

ville bara skriva av mig lite :(

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2010-02-21 22:50 #1 av: kaka1234567

Nej vad tråkigt men de är nog de är nog bäst så.

Jag att han har fott ett bra hem som han trivs i de är de viktigaste.

Kom han till en barn familj eller??

Och kommerr du lite senare skafa en egen häst??

Du be höver inte svara på mina frågor om du inte har lust jag för står dig upp till 100.

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-02-21 23:19 #2 av: poppysmarsvin

Vilken underbar uppsyn! Härlig blick - en sådan som man blir lyckligt varm i hela kroppen av Kyss! Hoppas du får möjlighet att hälsa på snyggingen...

Anmäl
2010-02-27 21:45 #3 av: Fiona

#1 Nepp hon är vuxen fast ganska liten i växten. Tanken är att jag ska köpa ett fullblodssto i mars/april

#2 Ja den bilden blir man verkligen varm i hela kroppen av =) Jag ska ev. åka ner till honom på påsklovet

Något som oroar mig är att han börjat ganga på trä där nere vilket han aldrig gjort förut, är rädd att han inte trivs :(

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2010-02-27 22:48 #4 av: kaka1234567

vad kul stt du ska få en häst =)

Jag hoppas och tror att han kommer att trivas du går gärna bäreta när du varig hoss honnom.

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.