Avelsston

Bebismagar

2010-03-01 19:28 #0 av: Tess-W

Passade på att försöka fota mina två flickor idag, utan täcke, när de kom in medans det fortfarande var ljust. Inte helt enkelt, och gubben var inte jätte-engagerad i att hjälpa till, då han hade sin griniga shef i telefonen...

Har fortfarande inte kunnat släppa tanken på att Leka kan ha en bebis i magen. Vad tror ni, dräktig elle bara fet???

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-03-01 19:28 #1 av: Tess-W

En till

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:30 #2 av: Tess-W

Och sista på murmeldjuret

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:31 #3 av: Tess-W

Sen var det Plannjas tur då, att visa upp sin bebismageSkrattande

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:34 #4 av: Tess-W

Fick ingen bra framifrån, så det fick bli bakifrån iställetTungan ute

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:35 #5 av: Tess-W

En till

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:36 #6 av: Tess-W

!

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 19:38 #7 av: Tess-W

Hon funderade verkligen mkt på vad jag sysslade med där bakFlört

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 21:43 #8 av: cina65

#0 Ja du jag tycker verkligen det ser ut som om Leka skall bli mamma, men skulle inte vet komma och kolla henne? Jag tycker hon ser dräktig ut men sen var jag och hälsade på en som föder upp araber i våras och det ena stoet var enormt stor och var betäckt på samma gång som de övriga stona så vi var tvärsäkra på att hon skulle ha föl men nej hon var tom Rynkar på näsan

Det är väldigt svårt det där, jag testade ju candy här och det var negativt så här blir det bara ett shettisföl i år.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-03-01 22:22 #9 av: Tess-W

Jo, vetten skulle komma. Men de ringde så många gånger om att de hade "viktigare" saker så jag slutade att ringa. Att åka iväg med henne till annan vet. hade varit ett allternativ, men hon blir så hiskeligt stressad vid transport (om man får på henne) att det kändes onödigt. Humöret på henne är som sist hon var dräktig (en riktig ragata) och efterssom jag ändå håller koll på henne nästan dygnet runt (väntar ju fler föl) så... Tja, jag får nog bara vänta och se.

Men den tiden hon bara var överviktig så fick hon ordentlig specknacke också. Så det är flera saker jag tittar på. Tanken har slagit mig att hon är "dräktig med Plannja". Det år som Plannja fick sin bebis och Leka var tom så vaktade Leka bebisen minst lika mycket som Plannja själv. Likadant med det eng. fullblodstoet vi hade. Leka älskar bebisar!Glad

Men hon har ju börjat sätta ljuver också...Obestämd

Mvh/Therese

Anmäl
2010-03-01 22:36 #10 av: cina65

Hm ja då får vi hålla tummarna för att hon e med bebis hon med. Flört

Det är så himla svårt att veta med säkerhet ju, jag gick ju och inbillade mej att candy blev tjockare men den pållen vill helt enkelt inte ta sej.

Nästa häst jag skaffar blir ett arabsto om allt går som jag planerat.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.