Stuterier & Uppfödare

Elvis Presley ox?

2010-03-24 22:13 #0 av: [Tovab]

Hejsan :)

Undrar ifall någon på denna sajt känner en arabiskt fullblods valack vid namn Elvis Presely ox? Han har stått i Sundsvall där jag träffade han men sen såldes hanoch jag undrar vart han tog vägen. Första valacken som jag föll för :) En underbar häst som jag tror är född -01. Fux med bläs o nån strumpa :)

Känner ni hästen, äger du den elr står den i ert stall? Hör gärna av er här då jag så gärna skulle vilja veta vart Elvis tog vägen!

Mvh Tova

Anmäl
2010-03-24 23:29 #1 av: cina65

Om du går in på SAHF och söker på Elvis där så hittar du han där och även namnet på den som äger hästen, tror du kan ringa SAHF sen och få reda på var hon bor och ev tel.nr.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-04-20 13:01 #2 av: [Tovab]

Har hittat han!

Hans ägare är densamma som när han stod i Sundsvall (om jag har fattat rätt) Fast nu står han nere i Järbo, vilket är ganska nära  Gävle. Han tas om hand av en som heter Eva Persson. Ägaren är Anna Magnusson och Evas dotter heter Evelina Gustaffson, fast hon har föyttat till Belgien. (hon tog hand om Elvis förut)

Är så glad att jag har hittat han! Ska bara försöka få tag på ägaren eller den som har hand om han nu och fråga hur han må! Ååh, är så lycklig!!Skrattande

Anmäl
2010-12-07 09:49 #3 av: Junction

Elvis stod i Korstastallet i Sundsvall runt 2002... Jag kände några stycken som hade häst i det stallet då, så jag såg honom några gånger.

Bifogar en bild på honom :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.