Bilder & Filmer

Avelsvärderingen

2010-04-01 00:41 #0 av: jojjehanna

För er som är nyfikna på hur de två hingstar som visades i Skövde såg ut så finns de att se här. Min nya kamera spelade mig dock ett spratt och några bilder skulle nog aldrig ha kommit ut men min man som gör sidan la ut alla...

Anmäl
2010-04-01 01:39 #1 av: cina65

Gud vilka bra bilder, Bimal blev ju helbra. Tungan ute

hade önskat att jag själv kunde varit där, men det är ju en bit att köra och så har man sina hästar hemma som behöver sitt så jag får nöja mej med att se på bilderna andra tagit.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-04-02 11:11 #2 av: Tess-W

Riktigt fina bilder! Får också nöja mig med att kika på bilder, då jag inte har tiden att åka iväg (knappt till affären) just nu.

Så det är jätteroligt och tacksamt när andra har möjlighet att lägga in bilder iställetGlad

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-04-02 11:16 #3 av: Elshira

Jag ser att ena hingsten har en fläta i nacken, är det vanligt att man väljer att fläta istället för att raka dem idag eller är det bara några som gör det? :)

Anmäl
2010-04-02 13:48 #4 av: Fiona

Va afsen har de vart i Skövde?! Typsikt att missa de när de är ynka 5 mil dit...

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl
2010-04-02 14:05 #5 av: Elshira

#4 Det mesta brukar vara på Grevagården =)

Anmäl
2010-04-02 17:02 #6 av: Fiona

#5 He vilken bra koll jag har, vart kan man kolla när de blir araber där igen? =)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl