Dressyr

Arab SM

2010-04-17 12:05 #0 av: Antigones

Vart någonstans kan man hitta proppen till Arab SM?

Har sökt på SAHF.se men hittar inget, har även sökt på google med noll resultat.

Tack på förhand Mathilda

Anmäl
2010-04-17 15:09 #1 av: Tess-W

Har också varit inne och letat på Sahf men utan att hitta något, tyvär.

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-04-17 15:43 #2 av: Antigones

Okej, vad synd, min tanke var om de inte har fått upp någonting än...

Anmäl
2010-04-17 16:14 #3 av: Tess-W

#2 Så är det säkert. Kommer nog senare får vi hoppas.

Mvh/Therese

Anmäl
2010-04-17 17:10 #4 av: poppysmarsvin

SM går samtidigt som EM - och den loggan går nog inte att missa vare sig på SAHF:s hemsida som AHIS. För att hitta lite lättare föreslår jag nog att ni använder AHIS:s hemsida i stället...

ECAHOs hemsida hittar ni nog det ni söker :-)! För övrigt så skrev jag en tråd om detta för ganska länge sedan nu...

Tyvärr får jag väl säga så blev vi tvungna att lägga tävlingen samma helg som Falsterbo. Vi konkurrerar om domare bland annat. Men det kommer GARANTERAT bli en hästfäst utan dess like!!! Och detta dessutom HELT i arabhästens tecken :-)!

Anmäl
2010-04-17 17:36 #5 av: Tess-W

#4 Okej. Såg loggan om EM men hade ingen aning om att SM bakats in i den. Inte så lätt att veta.Skäms

Men jag tackar för infon och kommer fortsättningsvis söka på AHIS hemsidaGlad

Hoppas det blir en toppendag, trots krocken!

Mvh/Therese

Anmäl
2010-04-17 17:50 #6 av: Lothar

#4 Ojdå, ja det var inte lätt att förstå, finns sidan översatt någonstansSkäms Och i vilka dressyrklasser går arab SM?

Skulle väldigt gärna hitta en sida som berättar om reglerna inför SM, kan man hitta det också på AHIS?

Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.