OT - Off Topic

Semester ??

2010-06-03 09:10 #0 av: Tess-W

Skall ni åka på semester i sommar? Vart är det planerat att åka? Skall ni sova på hotell, i stuga, husvagn eller kanske tält?

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-06-03 09:15 #1 av: Tess-W

Vi planerar 2 resor till High Chapparral och skall då sova i husvagn. En tredje resa kanske kommer att göras dit, men då till utställningen med en eller två shetland och sover då troligtvis i tält, om vi stannar över natten.

Blir en båtsemester, över en helg eller flera (svärmor har sommarställe där) på Sunningen också och då sover vi i stuga.Skrattande

Mvh/Therese

Anmäl
2010-06-03 09:24 #2 av: Diizkmedel

Jag ska på ridläger i skåne i 2 veckor, och så ska jag föroppningsvis till Jönköping och min mammas kompis som äger ett shettis stuteri =) Om man kan kalla det för resor :P

Anmäl
2010-06-03 10:45 #3 av: aliah

Jag skall resa genom sverige och åka ner till Danmark i en vecka.. Sen skall jag också ner till södra Finland till ett arabstuteri som heter Scanarab, eftersom John Moore kommer dit och håller kurs. På scanarab har de den godkända arabhingsten Wytok som är släkt med min häst Minna så det ska bli kul att se.

Anmäl
2010-06-03 11:39 #4 av: Tess-W

#2 Ja, ett ridläger är klart en liten semester, tycker jag.

#3 Spännande! Låter jättekul.

Mvh/Therese

Anmäl
2010-06-04 01:47 #5 av: kaka1234567

Ska åka till surkiet,greklans,italien de blir nog hotel

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-06-04 01:56 #6 av: cina65

Gud vad skoj ni alla ska ha, jag skall jobba hela sommaren och sen har jag ju hästarna att ta hand om med, men en tur till high chaparal ska jag väl få in

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-06-05 03:00 #7 av: Fiona

ska åka till falsterbo i hästveckan, ons-sön. Marsvins SM första helgen i juli i Järbo. Sen blir det säkerligen kusten med kompisar eller familj, Varberg förhoppningsvis :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.