OT - Off Topic

Godkväll. 31/5-2010

2010-06-01 00:15 #0 av: cina65

Dagen här har varit mulen med enstaka solglimtar. Trött är jag efter allt vakande på Junette som ju ska föla, detta har jag pga okunnighet väntat på i 1 1/2 månad nu och nu när jag jobbar heltid så blir det väldigt tröttsamt.

Igår började hennes bakdel svullna och denna svensken satt väl som gjuten vid tv-skärmen för att inget missa, SkämsObestämd men men inget föl än och i morse så såg jag för första gången det alla pratar om (tror jag i alla fall) sk vaxproppar. IHHHH jätteglad blev jag och tänkte då kommer det snart, men ännu inget, så hoppas det komer under natten så jag kan få sova sen.

I eftermiddag fick vi även sålt en av hästtransporterna, så kan ju hoppas att detta är en turdag för oss.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-06-01 05:33 #1 av: Tess-W

Hoppas din lilla/lille kan komma snart så du slipper vaka mer. (Och att allt går bra, förstås) Låter onekligen som att det är dags. (Mitt ena shetlandssto fick för en halvtimme senFlört)

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.