Övrigt

Nytillskott i stallet.

2010-09-23 00:15 #0 av: cina65

Idag har vi fått tillökning i vårt stall av ett Quarter sto på 11 år som bara är helt underbar. Nu ska jag äntligen få lära mej det underbara med westernridning. Skrattande

Lite lättare att lära sej denna konst på en häst som kan än på en som är under utbildning, så ser fram emot att kunna lära mej det jag behöver för att kunna rida Daimler och utbilda han i denna gren.

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-09-23 00:40 #1 av: kaka1234567

Ja du bärätta gud så gin hon är. Och varoligt =9 Hoppas de grå bra och ni har kul=) vilket jag tror ni kommer ha

Mvh kaka

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

Anmäl
2010-09-23 08:45 #2 av: Tess-W

#0. Nämen, åhh, GRATTIS!! Hon ser ju jättefin ut. Hoppas ni kommer trivas tillsammans!

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-09-23 16:07 #3 av: cina65

Vi kommer säkert att trivas ihop och hon har redan tagit sin plats i stallet.

Hon är helt underbar och en perfekt läromästare i western då hon är utbildad och tävlad i så gott som alla grenar fast hon är inte tävlad på kor med är kossetränad och detta tyckte hon om.

Men här ska hon inte tävlas utan lära oss det här med western och sen ska vi ta ett föl på henne. Skrattande

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.