Om sajten & Ifokus

Ny medarbetare på sajten.

2010-10-07 23:46 #0 av: cina65

Vi vill hälsa EwaAngantyr välkommen som medarbetare här på arabiska fullblod och hoppas du skall trivas på sajten. Glad

Mvh Carina

Sajtvärd på Arabiska fullblod iFokus och Irish Cob

Medarbetare på Tonåringar iFokus

Anmäl
2010-10-08 00:22 #1 av: EwaAngantyr

Tack! Trivs här gör jag redan!! 
Hoppas jag kan vara till någon nytta och hjälp!
Som ni redan vet så brinner jag för natural horsemanship och för naturlig dressyr. Där hästen kan får stråla i all sin glans med naturliga och fria rörelser! Att hästen får behålla sin värdighet och stolthet! Att lära sig hästens språk och arbeta med sin häst och inte emot.
Jag är även "mamma" till en sexmånaders egyptisk arab som jag bara älskar!! Han heter Amiir ash-Shamaal och ni lär se mer av honom... 

Till vardags jobbar jag med att ge lektioner till privatelever, tar hem hästar för träning då och då samt säljer NH-prylar via min webshop.

Vill ni veta något om mig, fråga något om hästar så finns jag till för alla medlemmar, stora som små!!

Tack för att jag fick vara med hos er!!

Anmäl
2010-10-08 00:53 #2 av: cina65

Mm han är helt underbar din lille kille. Kyss

Mvh Carina

Anmäl
2010-10-08 09:17 #3 av: Tess-W

#1 Varmt välkommen i gänget! Glad

Mvh/Therese

medarbetare på arabiskafullblod.ifokus

Anmäl
2010-10-10 02:04 #4 av: cina65

Hälsar även JenD välkommen i gänget som medarbetare på sajten.

Varmt välkommen och hoppas du skall trivas här. Glad

Mvh Carina

Anmäl
2010-10-10 11:24 #5 av: JenD

Tack så mycket, det kommer jag absolut att göra!

För att berätta lite snabbt om mig själv så är jag 25år gammal och jobbar med showaraber på ett träningscenter i skåne. Vi har ca 20-25 hästar under säsong och dom flesta reser vi runt med både i Sverige och utomlands och visar på shower. Vi får även några föl varje år och för tillfället har vi 4st varav 2 är födda på gården. Vi sysslar även med lite inridning. Det är fullt upp men ett härligt liv Glad

Jag har idag en welshhingst -08 men min egna arab är inte långt bort, jag ska bara hitta den rätta. Har även en liten chihuahua hane, Dewey.

Är det något speciellt ni vill fråga eller något jag kan hjälpa till med så är det bara att höra av er Skrattande

Tack för att jag fick vara med och hoppas ni kommer trivas med mig också!

Mvh Jennifer

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.