Annonser

Halssvättare säljes

2010-10-13 18:42 #0 av: Elshira

Finns det något intresse av halssvettare här?

Jag har en i neoprene (och nästan lite som frotté på insidan) som ska sitta på över natten (och/eller dagarna) samt en i galon att använda vid träning. Detta används alltså för att slima halsen men behålla fettet på resterande ställen.

Tänkte höra här bara innan jag lägger ut det på tradera Glad

Pris kommer vi över ens om tillsammans, men de är i princip omöjliga att få tag på och dyra =/ Men efter som jag slutat med araber och endast har welsh mounbtains (som jag vill ha grövre hals på) så är det ju till ingen nytta här :)

På bilden i detta inlägg ser ni den i neoprené. Halsstycket ska sitta lite längre back, och de lösa bitarna i nacken för att inte förhindra hästens rörelsefrihet. Man kan dock sätta de lösa bitarna som en förlängare till den vanliga halsbiten för att länga det om hästen har väldigt grov hals, men då kommer det också att täcka en kortare bit av halsen.

Vill ni ha mått så är det bara att säga till!

Anmäl
2010-10-13 18:43 #1 av: Elshira

Här är halssvettaren i galon, den ska sitta från nacken och ner över bogen och fästas runt buken.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.